2024年7月13日 星期六

第一次

今日係我的大日子,雖然是中午飲宴,但都真係忙到無乜點食嘢,所以老公話今晚要帶我食好嘢慶祝。佢知我鍾意食海鮮,竟帶我入布袋澳,是我第一次嚟! 

入布袋澳是我第一次

望住嗰靚景食

鍾意食海鮮
地方好大,坐在窗邊位仲可望住嗰靚景食,正!

地方好大

地方好大

去海鮮檔即揀即製
豉椒炒蟶子腸粉底好有新意
蟶子大大隻,又爽又鮮

腸粉滑嘟嘟,炒好夠鑊氣
先去海鮮檔即揀即製,全部都好生猛新鮮,全部由我話事,要蟶子、扇貝和斑,好期待!
豉椒炒蟶子($220)腸粉底(+$30好有新意。蟶子大大隻,又爽又鮮;腸粉滑嘟嘟,炒好夠鑊氣,香辣惹味,正!

蒜蓉粉絲蒸扇貝熱辣辣上枱,好有蒜香

粉絲入晒味,好正

重量級,肉厚肥大
蒜蓉粉絲蒸扇貝($70/隻)熱辣辣上枱,好有蒜香。隻隻都重量級,肉厚肥大,爽彈嫩口非常鮮甜, 還有充滿蒜蓉香嘅粉絲,入晒味,好正!

玫瑰斑新鮮熱辣
大小中等,好有肉

白滑鮮味
玫瑰斑
($264) 即點即蒸,新鮮熱辣。大小中等,好有肉,魚肉一片片,蒸得合時,白滑鮮味,淋啲豉油,伴些薑絲蔥花更好味!

椒絲腐乳炒通菜味道鹹香
翠綠爽嫩
椒絲腐乳炒通菜
($58 ) 好有鑊氣,翠綠爽嫩,還加入紅椒絲和腐乳,味道鹹香,不錯! 

海鮮湯係豆腐白菜魚湯

呈奶白色,有些胡椒香
海鮮湯($68係豆腐白菜魚湯,熱度十足,呈奶白色,有些胡椒香。 

泰國椰青味道香甜
泰國椰青 ($45)冰涼透心,味道香甜,正!

 

店名:發記海鮮酒家

地址:西貢清水灣布袋澳碼頭7A號舖

 

沒有留言:

張貼留言