2021年2月2日 星期二

快快樂樂又一餐

不知大家係唔係無乜節目,我所上的麵包堂日日full,好耐都報唔到上堂,嗚嗚嗚….經一番努力後,我和朋友今日終於一齊報到整麵包堂啦! 大家覺得整得靚唔靚?

大家覺得整得靚唔靚?

雖然整了麵包,但當然唔會用它來做晚餐。6:00pm後仍然禁堂食,所以我倆就在附近買外賣回家開心share,今晚就揀了食粉麵。

門面都幾搶眼

超抵!

小店用燈色的門框,仲有燈光招牌,都幾搶眼。而最吸引我們是「撐港人:外賣自取粉麵加$1一碟是日靚菜」,超抵! 岩晒我倆無菜不歡的人。 
地方不算大

整齊企理

地方不算大,座位分左右兩邊,約有十枱,整齊企理。牆身鑲上菜式的相片,枱上亦放齊用具和調味料,挺齊備。 
主打粉麵
亦有其他選擇

亦有其他選擇

兩人好夠食

細看外賣菜單,主打粉麵,亦有幾款飯類、淨食類、飲品類,還有一些火鍋配料。我們今晚就點了一碗雙拼麵、一碗淨食、兩款蔬菜和一杯飲品,都好夠食。
**************

牛筋金黃片頭雙拼麵份量挺足

粗麵不會太腍身,亦有咬口

牛筋金黃片頭雙拼麵 ($33+$7)份量挺足。我地揀了粗麵,雖然湯和麵沒有分開盛載,但並沒有索晒湯,亦不會太腍身,亦有咬口,煮得剛好,帶有腩汁湯底的鹹香,不錯!

牛筋腍滑中帶爽

金黃片頭相當彈牙

約有五大件牛筋,每件均夾雜少許肥膏,腍滑中帶爽膠質,味道幾香;兩大件金黃片頭外表微微金黃,相當彈牙,又有魚香,口感和味道都討我喜歡,推介!

**************

上湯鮮蝦韭菜有五大隻

脹卜卜,皮薄饀靚

蝦、肉、韮菜配搭起來挺滋味

上湯鮮蝦韭菜($29)有五大隻,隻隻都脹卜卜,皮薄饀靚,落足料。大量香味十足的韭菜混入鮮肉碎和彈牙的蝦仁,集合蝦的鮮味肉鮮和韮菜香 三者配搭起來挺滋味!

**************

芥蘭保持爽口

白蘿蔔腍嫩無渣

在四款是日靚菜中揀了芥蘭和白蘿蔔,兩款都不錯。芥蘭(優惠價$1)雖焗致不太翠綠,但仍保持爽口,蘸上一些鹹鮮的蠔油,好吃! 白蘿蔔(優惠價$1)就更討我倆喜歡,件件厚切,腍嫩無渣,多汁清甜我個人推介

**************

紫菜湯味道不錯

有大量爽滑的紫菜

友人要了碗紫菜湯($18),內有大量爽滑的紫菜。紫菜味十足,仲有些蒜香,味道不錯,但略為鹹了少少。

熱檸茶茶底香濃

而我就要了杯熱檸茶($0/跟餐)茶底香濃,加埋三大片檸檬,有助消滯解膩。

---------------------

其實已經一段時間沒有外出用膳,連跟同朋友一起吃飯都沒有,實在太苦悶……今晚可跟朋友邊吃邊談,雖不是大魚大肉,但快樂樂又一餐,滿足!

店名:樂園魚蛋

地址:尖沙咀金馬倫道21號地下C

沒有留言:

張貼留言