2022年1月27日 星期四

工廈搵食

今日跟同事培訓完已經兩點多,還未食午餐,一於在附近食埋先回家。同事一向喜歡去工廈搵食,他今次就帶我嚟到這間小小咖啡室。

去工廈搵食

牆身色彩繽紛

貓咪和豬仔的組合
門口貼滿餐牌,但不用心急,入去坐低先慢慢睇。內裏裝潢好有心思,牆身色彩繽紛,好吸晴,還有是貓咪和豬仔的組合,表情可愛得意,難道店主很喜歡這兩種動物?

地方不算大

向牆的吧枱可坐四人

出售賀年禮盒
地方不算大,兩人枱和四人枱各兩張,還有一張面向牆的吧枱,可坐四人,而枱旁就放了一些賀年禮盒出售。

多款飲品供應

多款飲品供應

全日早餐

午餐有三系列
看看餐簿,有多款飲品供應,而食物就有全日早餐午餐,選擇不算多。午餐就有三系列,包括韓式飯團、健康沙律、意大利粉/珍珠米
******************

有營食肆餐牌岩晒我
健康沙律配黑松露蝦色彩繽的配搭
我中午多數輕食,這份有營食肆餐牌的菜式就岩晒我。五款選擇中揀了健康沙律配黑松露蝦 Healthy Salad ($78),成品有沙律菜、車厘茄、青瓜、藍莓、大啡菇、蛋及黑松露蝦,另配有一盒沙律醋汁。嘩!一打開蓋,色彩繽紛的食材配搭,見到就令人胃口大開。

新鮮清爽

淋上醋汁更醒胃
切成細細粒睇落無咁吸引
雜沙律菜、車厘茄和青瓜都好新鮮清爽,淋些酸咪咪的醋汁就更醒胃。藍莓就酸酸地,又係醒胃之選。大啡菇切成細細粒,雖然睇起來無咁吸引,但吃落爽口入味。

煎蛋又靚仔又好味
黑松露蝦爽彈味香
最喜歡是煎蛋,煎得好靚仔之餘,生熟程度又岩岩好,邊位有啲焦香脆口,一咬開就流出蛋汁,連蛋白都滑溜,滿有蛋香,正!還有黑松露蝦,共有四隻,隻隻都爽彈,而黑松露的份量亦岩岩好,無搶咗蝦的味道。

******************

高營十足三文治大大份,好厚身

食材配搭營養豐富

金黃的坑紋,邊位微脆

張大口咬一口,好滿足!
同事揀了一份高營十足三文治($68,嘩!相當有份量,見大大份就開心share啲俾我。麵包印有金黃的坑紋,邊位微脆,中間夾了有咬口的慢煮雞胸和黑毛豬,仲有厚厚的炒蛋、清爽的蕃茄和西生菜,有肉有菜,營養豐富。張大口咬一口,好滿足!

******************

午餐配細熱飲加$2

細熱香芋鮮奶內有芋泥,加分!
各款午餐都可加錢配不同的飲品,我揀了杯細熱香芋鮮奶 Hot Taro Latte+$2,入口暖笠笠,口感豐厚綿密,味道香甜,淡淡的芋香,最驚喜是內有些粉綿的芋泥,加分!

細熱日本抹茶鮮奶咖啡香濃甘苦
同事要提提醒,點了杯細熱日本抹茶鮮奶咖啡 Hot Matcha & Espresso Fusion +$2,見到有心形拉花圖案,賣相吸引過我嗰杯。他話咖啡味香濃,亦嚐到抹茶的甘苦,不錯。

---------------------------

以前我都經常去工廈捐窿捐罅搵食,但近幾年就真係少了,可能身邊多了喜歡搵食的朋友仔,有他們帶我周圍食,覺得仲幸福得多。

 

店名:Oasis Corner

地址:觀塘成業街19-21號成業工業大廈416號舖

沒有留言:

張貼留言