2021年7月19日 星期一

好足料

定時都要去石門做針炙,最近介紹了同事一齊去,唔單止有順風車坐,車途上有傾有講,有人陪伴的感覺的確很不同….針炙後還請車主飲返杯飲品消暑添!

一身蘋果綠,很吸我睛

整齊企理,感覺舒適

京瑞廣場食肆雲集,在一期發現這間台式飲品小店,它一身蘋果綠,是我最喜歡的顏色,所以很吸我睛,哈! 店子小小,但整齊企理,牆上掛了一幅幅飲品的大相片,近收銀處就擺放了幾盆綠色小盆栽,給人的舒適的感覺。

六個系列

六個系列

店子雖小,但選擇唔少

看看餐牌,共有六個系列,包括Low CaffeineMatcha MenuChocolate MenuTea MenuRaw SugarCoffee MenuFruit Menu,而部分飲品仲可配不同的Topping。店子雖小,但選擇唔少。
**********************

凍熱情Orange大大杯,仲用料十足

我和朋友都看中Fruit Menu,我點了一杯凍熱情Orange Ice Fresh Tea with Passion Fruit & Orange ($35),大大杯,仲用料十足,滿滿的熱情果之餘,還加了兩大片新鮮的香橙,好滿足!

滿滿的熱情果

酸酸甜甜,開胃神醒

啜一口,冰涼透心,味道酸酸甜甜,甜度岩好,開胃神醒,的確是夏日之選。最喜歡是邊喝邊咬熱情果籽,卜卜聲好過癮,唔止咁簡單,仲有不少熱量低的蒟蒻水晶波,飽肚之餘,亦口感十足。

**********************

凍白桃鮮茶充滿桃香,仲啖啖桃

鮮果甜美

蒟蒻水晶波飽腹兼低熱量

朋友要了一杯凍白桃鮮茶 Ice Fresh Tea with Peach ($40),粉紅色的賣相,迷了不少少女心。眼見店員用上不少鮮白桃打製而成,難怪友人話充滿桃香,仲啖啖桃蓉,鮮果甜美,加上亦有大量飽腹兼低熱量的蒟蒻水晶波,令他喝得非常滿足。

---------------------------------

其實一杯好足料的飲品真係好頂肚,飽到回家只吃份三文治當晚餐已足夠,哈!

 

店名:November

地址:沙田石門安群街3號京瑞廣場一期 2279號舖


沒有留言:

張貼留言