2022年9月2日 星期五

貝果貝果我愛你

一向是貝果迷,試過自己整,但仍未成功整到我自己喜歡的口感,所以會去唔到的麵包店去尋找它的踪影,最近仲加入咗香港Bagel貝果關注組,發現大家介紹呢間麵包店,攪到我都忍唔住要去一趟。

小店整齊企理

整齊企理
看着這個專屬貝果的梯級櫃令我興奮
小店整齊企理,除了有一般的麵包櫃外,仲有一個專屬貝果的梯級櫃,放滿唔同口味的貝果,足足有
18款,見到就令我興奮。

伯爵茶芒果乳酪表面亮麗,脹卜卜,好靚仔!
有大量的忌廉芝士和芒果肉
貝果有鹹亦有甜,揀了兩個都是甜,都是茶味添
! 兩個表面都好亮麗,脹卜卜,好靚仔!翻焗後,口感外脆內柔韌,好有嚼勁,好實在,正!伯爵茶芒果乳酪($32)內饀豐富,有大量的忌廉芝士和芒果肉,啖啖芒果的香甜,同味道獨特的伯爵茶好夾。

玄米茶鳳梨乳酪酸酸甜甜,好吃

內饀適中,沒有蓋咗玄米茶的甘香
對茶情有獨鍾的我,再嚟一個玄米茶鳳梨乳酪($32)。內饀適中,唔會太多而蓋咗玄米茶的甘香,跟香滑的忌廉芝士和鳳梨蓉同吃,酸酸甜甜,好吃!

大麵包櫃都好吸引,選擇唔少
可可麻糬球脹卜卜,好飽滿

內饀令可可包的朱古力味更香濃
除咗貝果外,另一邊兩個大麵包櫃都好吸引,選擇唔少。心大心細下,再揀了一個可可麻糬球
($18)size大過我拳頭,仲脹卜卜,好飽滿。軟熟的可可包內饀有軟滑黏糯的麻糬外,還有濃濃的朱古力醬,令整個可可包的朱古力味更香濃,滿足!

 

店名:玖拾烘焙 

地址:新蒲崗景福街63號地舖

沒有留言:

張貼留言