2023年10月7日 星期六

Happy Friday@Happy hour

難得男朋友星期五放假,他等我收工同我去觀塘海濱食飯談心。他揀了呢間好有情調的餐廳,玻璃屋外吊晒吊燈,好靚呀!

玻璃屋外吊晒吊燈,好靚呀!

內外兩個用餐地方
揀了坐外面,好chill 呀!
餐廳有內外兩個用餐地方,我好想望住嗰海和吹吹海風,就揀了坐外面,好chill 呀! 

各款菜式

各款菜式

各款菜式

各款菜式

各款菜式
菜式有前菜、主菜、晚餐、二人套餐、小食、甜品等。我地要咗兩大份主菜。
迷你包熱烘烘
所點的菜式未上場之前,先給兩個迷你包($0),都係熱烘烘,外微脆內軟熟,好食!

軟殼蟹牛油果墨西哥薄餅好有份量

軟殻蟹非常脆口,仲幾厚肉
加芒果蕃茄沙沙醬,酸咪咪更好食
嘩!軟殼蟹牛油果墨西哥薄餅(
$178好有份量,柔韌的薄餅夾住香滑嘅牛油果和大大隻軟殻蟹。軟殻蟹炸至金黃,非常脆口,仲幾厚肉,加埋啲芒果蕃茄沙沙醬,酸咪咪更好食。旁邊嘅沙律菜好清新,配炸物就好夾。 

日本花魚一夜干飯很有創意!

花魚好有味噌香,皮脆肉嫩

米飯好似煲仔飯的飯焦,香脆可口
日本花魚一夜干飯($220)是西日混合製法,很有創意!米飯加入三色椒、香草,焗到邊位好似煲仔飯的飯焦,香脆可口,乾身唔油,味道又香又入味。大大條花魚好有味噌香,味道鹹香,皮脆肉嫩,好食!

飲品選擇

飲品選擇
Italian Chocolate Milk Shake飲到我好陶醉
飲品有咖啡、茶、果汁、汽水、紅白酒、無酒精雞尾酒、雞尾酒、香檳、威士忌等。
我要杯Italian Chocolate Milk Shake ($98),以Baileys, Kahlua, Frangelico, Chocolate, Milk調製而成,酒味香濃,同朱古力好夾,飲到我好陶醉,大大杯好滿足,正!
熱水果茶順喉解膩
男朋友要壺熱水果茶($40,茶底香濃,加了百香果,酸咪咪,順喉解膩。

 

店名:La Serre

地址:觀塘海濱道90號地下1號舖

沒有留言:

張貼留言