2024年1月6日 星期六

好嘴刁

可食牛不同部位的小店
男朋友最喜歡食牛,今次仲食得好嘴刁,搵到間可食牛不同部位的小店,佢真有研究。 

整齊企理
火鍋

火鍋

小食和飲品
環境整齊企理,有九至十張四人枱,每枱都有火鍋用具,原來呢度主打一人火鍋。除了一人火鍋外,還有小食和飲品。另外見人買一包包的火鍋料回家。

火鍋前準備
各一人火鍋

芫荽皮蛋湯底有好香芫荽味
五寶丸每款都好彈牙和多汁
我地各要一人火鍋
($88),每份包有主食、麵底、湯底、五寶丸和時令菜籃。男朋友揀咗吊龍、蟹黃麵和芫荽皮蛋湯底。芫荽皮蛋湯底有好香芫荽味,仲有些皮蛋,又好飲又下火。五寶丸有石斑魚丸、牛丸、豬肉丸、蝦餅和魚皮餃,每款都好彈牙和多汁。最喜歡是蝦餅,好特別和鮮味,真材實料。

時令菜籃全部都好新鮮
時令菜籃有唐生菜、娃娃菜、粟米、蓮藕和蕃茄,全部都好新鮮,粟米仲好甜美多汁。

潮叔教

吊龍牛味香濃
涮一涮,好有嚼口
男朋友揀了吊龍,潮叔教:它係牛肉眼,肥瘦均勻,肉味最濃,鮮美有嚼口。果然牛味香濃,色澤紅潤,涮一涮,好有嚼口,正!

我要三花趾、烏冬
三花趾色澤好紅潤
口感嫩而嚼勁
我的一人火鍋
($88)就要三花趾、烏冬和芫荽皮蛋湯底。潮叔教:五花趾係牛後腿肌腱,筋肉分明,口感嫩脆,嚼勁十足。唔知五花趾和三花趾同唔同,但食落都好有牛香,口感嫩而嚼勁,好岩我。

手作金橘檸檬百果及手作酸梅湯真材實料,都好飲
男朋友要手作金橘檸檬百果 ($18/跟餐),而我要了手作酸梅湯($12/跟餐),兩樣都係手作,用心! 仲用咗好得意的樽仔和貼上“Have a nice day”,見到都開心。手作金橘檸檬百果和手作酸梅湯都酸酸甜甜,前者好清新,後者濃郁,真材實料,都好飲。


店名:潮淑

地址:觀塘開源道60號駱駝漆大廈第三座4樓A1室

沒有留言:

張貼留言