2022年3月27日 星期日

由內至外

不論男或女,要keep住靚就要好好保養,對嗎? 對於護品我就一竅不通,但對於養生食品就有少少研究啦!

開放式的門口,門面整齊企整

地方不算好大,但感覺舒適
久唔久都會和女性朋友去糖水舖食糖水,因為大家都方向一致,就是要常常滋潤一下,今日就來到這間聽嗰店名就知會令人心甜的糖水舖。開放式的門口,門面整齊企整。內設有七張兩人枱,地方不算好大,但感覺舒適。

經典甜水、腐竹甜水

兩溝甜水、芋圓甜水

桃膠甜水、桑寄生甜水

燉奶甜水
牆上貼了幾款糖水相片,睇落好吸引。再細閱餐牌,有七個系列,分別是經典甜水、腐竹甜水、兩溝甜水、芋圓甜水、桃膠甜水、桑寄生甜水和燉奶甜水。

兩款是女士們恩物,當然要分享
我一見到餐牌上的「養顏」兩個字就不用多想,必定要碗桃膠甜水。在三款中點了一碗木瓜雪耳桃膠($37),再加埋雪燕(+$7),夠晒滋潤未? 而友人就揀了推薦之選中的薑汁燉奶($32)。其實兩款是女士們恩物,我們當然要分享啦!

***************************

熱木瓜雪耳桃膠雪燕好豐富

平民養顏食物,滋補養生

清甜滋潤,甜度合宜
熱木瓜雪耳桃膠雪燕($44)用料十足,內有不少桃膠和雪燕,還有數件雪耳和木瓜,好豐富。桃膠亮晶晶,雪燕就白雪雪,味道屬清淡,口感軟滑中帶爽脆,再加埋爽滑的雪耳,三者都是平民養顏食物,滋補養生,正! 呷一口糖水,入口暖笠笠,清甜滋潤,甜度合宜,喝後又溫暖又順喉,真係想來多碗,哈!

***************************

薑汁燉奶白雪雪

極之滑溜

奶味和薑味味道好平均
白雪雪的薑汁燉奶($32)極之滑溜,奶味香濃,亦嚐到薑的辛辣,兩者味道好平均,沒有搶風頭,甜度亦適中,好好味。如果我的皮膚跟它一樣咁白咁滑就好,不過我相信吃完都會滑白咗,哈!

---------------------------------

由內至外的保養其實好重要,所以每次吃糖水我都會選揀有益養生系列來吃,希望keep 得好,常提醒自己「唔保好易老」,姊妹們加油。

 

店名:甜水

地址:旺角廣華街13號廣輝大廈地下2

沒有留言:

張貼留言