2024年4月22日 星期一

心思配搭

今日返屯門,本來諗住買啲甜品再轉巴士返去,點知….一下車就超大雨,只好衝入H Zentre,順利食埋嗰lunch 

店舖主打沙律
有自選雙拼/三拼沙律
呢度有幾間食肆,有貴價嘅,亦有經濟嘅。我幾年先豪一次,今日當然揀經濟啦!
店舖在日式超巿內,主打沙律,另有些甜品、烘焙食品和飲品。有自選雙拼/三拼沙律、六款廚師發辨沙律、牛角包窩夫等,加不同價錢就可配湯或飲品。

今日有八款沙律
自選三拼沙律,每款都由有多種食材
香辣雞肉長通粉沙律口感和味道都吸引!
今日有八款沙律,每款都由有多種食材,很有心思的配搭。我揀了自選三拼沙律(
$78。第一款,香辣雞肉長通粉沙律用料有七款,香辣味。長通粉有嚼勁,口感和味道都吸引!

南瓜凱撒沙律味道剛好!
第二款,南瓜凱撒沙律用料有七款,羅馬生菜和羽衣甘藍都好清新清爽;南瓜粉綿甜美,配上酸咪咪的凱撒沙律醬,味道剛好!
韓式牛肉椰菜花碎沙律是我最喜歡的
第三款,韓式牛肉椰菜花碎沙律是我最喜歡的。用料有八款,椰菜花碎混入牛肉碎和泡菜碎,好有咬口,味道稍稍香辣,好味! 

牛角包窩夫有五款選擇,四甜一鹹
海苔肉鬆牛角包窩夫大大啖咬落去,好滋味!
牛角包窩夫有五款選擇,四甜一鹹,我就揀唯一的!海苔肉鬆牛角包窩夫($38充滿牛油香,微微酥脆香甜,面頭放了大量鹹香嘅海苔肉鬆,配咗沙律醬,大大啖咬落去,好滋味!

拉花靚又好飲!

靜崗焙茶拿鐵入口香滑,味濃
靜崗焙茶拿鐵(+$34/L)又靚又好飲!每次見到用脫脂奶都有靚靚拉花就開心。入口香滑,焙茶味濃,少少甜岩我。

 

店名:The Salfee Bar

地址:尖沙咀中間道15H Zentre 地下1-2號舖

沒有留言:

張貼留言