2019年8月20日 星期二

相聚在冰室


真的已有一段時間沒有見,其實我真的很掛住大家……今晚終於相約,順便送上手信。大家選了相聚在冰室,皆因平靚正,又唔拘謹,是大夥兒傾計的好選擇之一。
門面特別吸引我注目
我認我是
牆身設計特別
此冰室非一般傳統冰室的設計,門面選用了我喜歡的藍綠色,加埋一塊我是一個吃貨」的螢字牌,所以特別吸引我注目。內裏裝潢帶點懷舊的色彩,牆身除了印上部份菜單外,還有一個大型的香港地圖,標記了一些香港的好去處,令我也想計劃去逛逛。
座位都唔少
骨子企理
正方形的格局,靠牆有是舒適的卡座,中間還有兩排二至四人枱,座位都唔少,且骨子企理。
廚師推介
是日精選晚餐
中式飯類
特色炒粉麵、招牌炒飯系列、意粉類、濃湯系列、咖喱系列
家常小菜
肉餅系列、籠仔荷葉蒸飯、冰室美食
特飲
先看看多份餐牌,選擇唔少,有是日精選晚餐、廚師推介、中式飯類、特色炒粉麵、招牌炒飯系列、意粉類、濃湯系列、咖喱系列、家常小菜、肉餅系列、籠仔荷葉蒸飯、冰室美食、特飲等等。
*****************************
有五款蒸魚
清蒸紅鮋嚐到魚的鮮甜
細看「廚師推介」餐牌,足足有五款蒸魚,正合我心意,而我吃魚總喜歡清蒸,故選了一客道清蒸紅鮋 ($96跟白飯,湯熱飲)簡簡單單蘸上少許豉油為魚提一提味便能嚐到魚的鮮甜再伴上薑絲和清香的鮮蔥段,就能吃得滿足。
相當新鮮
魚皮和魚腩則相當滑溜
阿爸教落,蒸後魚眼凸起表示其相當新鮮而蒸弄的時間掌握得剛好保持鮮嫩魚背肉片片分明肉質紮實而魚皮和魚腩則相當滑溜最為吸引。
*******************
菠蘿京都豬扒味道酸咪咪,好醒胃
再來一客菠蘿京都豬扒 ($74跟白飯,湯熱飲),大大碟,好抵食! 豬扒好有份量,肉質腍嫩,味道酸咪咪,好醒胃。仲有不少洋蔥和菠蘿做配菜,同樣好入味。
*******************
泰式馬拉盞啫啫芥蘭用料豐富
以煲仔盛載上枱的泰式馬拉盞啫啫芥蘭 ($72跟白飯,湯熱飲)熱辣辣,香氣十足。芥蘭保持翠綠爽口,還加入不是配料炮製,包括肉碎、冬菇、大蝦乾、薑片、蒜子等等,用料豐富,烹調入味,配上馬拉盞醬,味道鹹香,用來佐飯一流!
*********************
沙嗲絲粉大蝦煲全部索盡沙嗲汁,好入味
大蝦好有份量,肉質爽口
再來的沙嗲絲粉大蝦煲 ($118跟白飯,湯熱飲)同樣熱辣辣,好吸引! ! 足足有四五隻大蝦,而每大蝦都差不多有我半隻手掌大,好有份量,肉質微爽,烹調入味,不錯! 還配了不少粉絲、青紅椒絲、金菇等,全部索盡沙嗲汁,好入味,又是佐飯的好餸菜之一。
*****************************
花旗蔘燉雞湯落足料燉製,絕不欺場
味道鮮香,滋補順喉
例湯轉燉湯只需加$20,當然不能錯過。是日為花旗蔘燉雞湯 (+$20),大大盅,熱度十足。一揭開蓋子,陣陣香氣;舀幾舀,有不少嫩滑的、鮮香豬肉、粉綿的准山甜美的圓肉、蜜棗杞子等等,落足料燉製,絕不欺場,難怪味道如此鮮香,滋補順喉,好喝!超值!
*******************
奶茶紅豆冰好有茶
友人知道這裏的奶茶是招牌之一,故第一時間揀了杯奶茶紅豆冰 (特飲+$7),大大杯,內有不是紅豆,好足料。佢話濃淡恰到好處,好有茶香,正!
薑煲檸樂飲完之後都幾舒服
阿媽教落薑煲檸樂 (+$4)預防感冒,一於要杯打打底。內有大片檸檬和大量薑絲,味道酸酸甜甜,夠晒薑辣,但飲完之後都幾舒服,好似幾有攻效喎!
---------------------------------------
今晚相聚在冰室,邊吃邊談,有講有笑的確很開心,其實我好珍惜每次相聚的時刻,期待日後再聚。

店名:1仔冰室
紅磡必嘉街92-112號紅磡灣中心地下9C號舖

沒有留言:

張貼留言