2019年6月17日 星期一

一日四餐


六月係瘋癲月,不單止日日OT,連星期六日都要留守家中工作再工作,唉!今個星日都唔例外,打算一早起來開工,真係希望快啲放長假….
一早就走去街巿逛逛
多塊易拉架海報中見到它
準備全日作戰就要有足夠儲備,即係食糧呀! 一早就走去街巿逛逛,唔好以為我下廚,其實只是打算一次過買齊一日的食糧,然足不出戶。寶琳街巿門口擺放了多塊易拉架海報,就在雲雲之中見到它,去睇下先。
它不只是一間外賣店
有座位堂食,乾淨企理
旁邊是下單處
唐記包點一向在我心目中只是一間外賣店,估不到這間設有座位堂食。雖然只有大約十個座位,但地方都算闊落,環境光猛,亦乾淨企理。旁邊就是下單處和廚房重地,挺有規
蒸飯、點心
蒸包和飲品
特式客飯
香煎風味包、粥品推介和壽桃
每日精選
四處貼滿餐牌,逐一細看,諗定四餐的配搭,即是早、午、下午茶和晚餐。供應的食物比一般分店多,除了有蒸飯、點心、蒸包和飲品外,還有特式客飯、香煎風味包、粥品推介和壽桃
***********************
早餐打算食.....
雞扎一客兩件
每件如我拳頭般大,好有份量
芋頭好粉綿
早餐打算食……要一客雞扎、一個麥皮饅頭和一支黑芝麻豆漿雞扎Tofu Sheet Rolls with Chicken ($18)一客兩件,每件如我拳頭般大,好有份量。多塊嫩滑的腐皮捲着爽嫩的豬肚、嫩滑的雞肉和粉綿的芋頭,如加埋魚肚就更吸引。
麥皮饅頭麥皮分佈平佈,多份口感
見到一絲一絲,好軟熟
麥皮饅頭 Mantou with Oatmeal ($5)非常大個,絕對是飽肚之選。把其搣開,見到一絲一絲,好軟熟,而幼細的麥皮分佈平佈,多份口感,比白饅頭更有益。
黑芝麻豆漿味道香濃,唔會太甜
我最喜歡早上飲豆漿,而黑芝麻豆漿 Black Sesame Soya Milk ($9)就更討我喜歡。一支500ml,註明無添加人造色素和防腐劑。選用加拿大一級黃豆,再加入黑芝麻,更有益健康,味道香濃,入口順滑,又唔會太甜,好岩我口味。
***********************
它是今日主角,只需$20
鳳爪排骨飯並沒有將貨就價,份量好足
鳳爪
排骨腍嫩
午餐就食一客鳳爪排骨飯 Steamed Rice with Spare Ribs & Chicken Feet ($20),因為它是今日主角,只需$20,並沒有將貨就價,份量好足,有不少排骨、一些椰菜和兩件鳳爪。蒸飯不會濕淋,索了些汁,加埋蒸飯豉油,更好味,而排骨和鳳爪都幾腍嫩,不錯!
***********************
黑麻蓉包是我心水推介
3:30pm時間到,即是食下午茶,翻熱個我心水推介的黑麻蓉包 Black Sesame Bun ($7.5),每次吃它都沒有令我失望。包內滿載黑芝麻蓉,仲混入不少白芝麻粒,啖啖甘香的芝麻,又不甜膩,好味!
***********************
特式客飯之一
咖哩牛筋飯好有份量,味道香濃
最後就是晚餐,在四款特式客飯中揀了一客咖哩牛筋飯 Rice with Curry Beef Tendon & Brisker ($29)。約有五大件牛腩,當中有兩件牛筋,還有些薯仔,加埋大大碗白飯,真係好有份量,相當抵食。咖喱味香濃,辣味慢慢滲出,好惹味,用來佐白飯一流,真係可掏多兩啖飯,哈!
牛筋滑嘟嘟,富有膠質
牛腩很腍嫩入味
牛筋滑嘟嘟,富有膠質;牛腩夾雜筋膜,既有咬口,很腍嫩,一點也不肥膩,且非常入味,濃濃的咖哩香,讚!
---------------------------------------------
由買外賣回家之後,一直留守家中,除食之外,就是工作,幸好一早準備食糧,滿足了我一日四餐,唔駛煩就可專心完成工作。不知下星期日又會不會是這樣呢? ….

店名:唐記包點
地址:將軍澳欣景路8號新都城中心2期地下街市M105-M106號舖

沒有留言:

張貼留言