2020年2月2日 星期日

最愛的


其實老爸是一月初生日,但因老媽早排弄傷腳,老爸寸步不離地照顧她,所以也沒有外出慶祝,仲勞碌一個月有多。想好好慰勞他,就趁老媽漸漸康復,一於跟老爸補吃生日飯。事實上,我每年都用心找間好餐廳跟老爸慶祝生日,今年也不例外。
設計簡約優雅
選用我最喜歡的Tiffany Blue顏色為主調
大部份是人枱
正中間就是取食物區,相當方便
餐廳選用我最喜歡的Tiffany Blue顏色為主調,所以我覺得特別舒服。設計簡約優雅,配一排落地玻璃窗,感覺開揚。大部份是人枱,亦泊了一張大長枱,還有舒適的長化座配二人枱,枱椅擺設得整整齊齊,而正中間就是取食物區,相當方便,亦坐得很舒適自在。
Semi-Buffet Dinner   豐富兼抵食
 老爸話年紀大,吃Buffet唔抵,但又想他吃得開懷,Semi-Buffet 就最適合不過。Walter Bistro正推出Semi-Buffet Dinner,除了有自助區的食品外,每人還包半隻龍蝦或香煎鵝肝、一盅燉湯、一客主菜和一杯餐飲,星期一至四成人$488+10%;星期五至日及公眾假期成人$528+10%,而小童就$184+10%不包主菜,信用咭仲有八折添,豐富兼抵食。
*****************
半隻龍蝦有很多甘香的龍蝦膏
色澤亮麗肉厚彈牙
我倆都不吃內臟,故齊齊要半隻龍蝦Half Lobster。嘩! 大大隻的凍龍蝦色澤亮麗,肉厚彈牙,鮮甜美味,仲有很多甘香的龍蝦膏,難以抗拒的誘惑,優質!
*****************
人參雞湯味道甘香養生
湯料豐富
再來一盅熱度十足的燉湯,是日為人參雞湯散發着陣陣湯身清澈見底湯料豐富甘香的人參、腍嫩的瘦肉和雞肉等,燉得好夠火喉,味道甘香養生美味得很!
*****************
香煎鱸魚柳配普羅旺斯雜燴擺設精美,配搭美味
存有肉汁,挺嫩滑,鮮香美味
主菜有六款選擇,唔駛問我當然揀香煎鱸魚柳配普羅旺斯雜燴 Pan-fried Seabass with Ratatouille,擺設相當精美。鱸魚柳大小厚薄適中,底面都金黃, 潔白的魚肉片片分明,並無散爛,存有肉汁,挺嫩滑,鮮香美味,稍稍香脆的魚皮同吃更吸引。配菜酸咪咪的普羅旺斯雜燴、清爽的西蘭花和爽嫩無渣的蘆荀,都很美味。
****************
油封法國鴨脾伴法式焗豆實在教人回味
肉質紅潤油潤而不膩,腍有咬口
老爸就選了一道油封法國鴨脾伴法式焗豆 Confit French Duck Leg, White Bean Cassoulet,賣相精美吸引。選用體積中等的法國鴨腿鴨皮弄得金黃可口,連帶着一些甘香的肥膏,啖啖鴨油香,而肉質就色澤紅潤油潤而不膩,腍得來亦有咬口,實在教人回味。配菜粉綿的焗白豆和爽嫩的法式邊豆,兩者都很合我口味。
****************
冷盤食物都唔少
生蠔不算肉厚肥美,但相當鮮味
坐定定品嚐完美味的前菜和主菜後,是時候動動身去自助區。雖話半自助餐,但其實自助區的食物都唔少,冷盤、熱葷和甜品都有些。先看看冷盤,有凍海鮮、DIY沙律、多款芝士、壽司、刺身、凍肉和預製沙律。第一碟先取生蠔,雖不算肉厚肥美,但好creamy,且相當鮮味。
壽司、刺身
鮮味十足
刺身有四款選擇,包括三文魚、帶子、吞拿魚和八爪魚,而我就揀了前兩者。三文魚色澤亮麗,油脂分佈平均,肉質柔軟油潤,鮮味十足;帶子同樣吸引,又肉嫩又鮮甜,優質!
沙律encore 
再來一碟豐富的沙律DIY沙律有雜沙律菜、粟米、車厘茄、麵包粒和多種醬汁,而預製沙律就有四款,包括希臘沙律、薯仔碎蛋沙律、蘋果沙律和泰式粉絲沙律。DIY沙律配料非常新鮮清爽,淋上意大利醋,酸咪咪好醒胃,而四款預製的沙律都不錯,最喜歡是泰式粉絲沙律,爽口惹味,辣辣地又係好醒胃,當然要encore
凍海鮮樣樣都好新鮮
繼續凍食,就係凍海鮮啦!選擇有長腳蟹、凍蟹、大蝦和翡翠螺,雖然我一向怕拆殼,但見好新鮮,就樣樣要齊試下,果然無令我失望。長腳蟹肉質鮮甜凍蟹多膏鮮味;大蝦爽彈;翡翠螺爽腍,質素佳! 
****************
西湯甘鮮;中湯夠火喉
除每位奉送燉湯外,自助區還有中西湯提供,分別是海鮮忌廉湯和粉葛蘿蔔豬骨湯。前者味道甘鮮,無落太多忌廉,所以不漏滯;後者煲得夠火喉,好順喉,同樣好喝!
****************
熱葷
熱葷
四款也不錯
喝完熱湯,暖返晒!繼續熱葷,就要齊四款。吉列龍利魚柳、金華火腿上湯娃娃菜、南乳豬手和椰香咖喱雞。老爸大讚南乳豬手,又腍滑又入味,他encore 了幾次,而我就喜歡吉列龍利魚柳,金黃香脆,一點也不油膩,魚肉又嫩滑,蘸些他他醬更美味;金華火腿上湯娃娃菜也不錯,清新爽嫩,帶些金華火腿的鹹香。
****************
甜品豐富
六款啲骰精美的凍餅
估不到甜品都咁豐富,除了自助區外,還有一個餅櫃,款款都好精美,慢慢睇先!有桂花啫喱杯、野莓好凍、木槺布甸杯、四款迷你蛋糕、麵包布甸、蘋果金寶、馬卡龍、焦糖燉蛋、窩芙、鮮果和雪糕,而餅櫃就有六款啲骰精美的凍餅,包括藍莓芝士蛋糕、提拉米蘇、薄荷朱古力慕絲蛋糕、芒果慕絲蛋糕、焦糖朱古力慕絲蛋糕和開心果意大利芝士蛋糕。
雪糕是我最愛Movenpick 品牌
雪糕窩芙作為生日蛋糕,配搭又香脆又香滑,一流!
一心諗住跟老爸賀生日,所以有備而來,帶定生日牌,就DIY一份雪糕窩芙作為生日蛋糕,大家覺得靚嗎?雪糕是我最愛Movenpick 品牌,仲要是獨立杯裝,有朱古力味、楓糖合桃味、雲尼拿味和士多啤味,好吸引!取件金黃的窩夫,放上楓糖合桃味雪糕,淋些朱古力醬,配些鮮果,這配搭又香脆又香滑,一流!老爸非常滿意,好開心!
款款都好精美
蛋糕都要吃,揀了提拉米蘇、薄荷朱古力慕絲蛋糕、芒果慕絲蛋糕、焦糖朱古力慕絲蛋糕、開心果意大利芝士蛋糕、香蕉蛋糕、香桃蛋糕、麵包布甸和蘋果金寶。我最喜歡是提拉米蘇,咖啡味和酒味香濃,仲好幼滑,好吃!薄荷朱古力慕絲蛋糕都幾特別,薄荷味非常突出。老爸就喜歡又滑又香甜的芒果慕絲蛋糕,亦讚香蕉蛋糕夠鬆軟,唔會好甜,啖啖香蕉味。
****************
蕃薯糖水夠晒薑辣,驅寒暖胃
最後當然要杯餐飲配甜品,我要杯滋潤順喉的檸蜜,而老爸就要消滯解膩的檸茶,完美!但大家都唔夠喉,最後齊齊要碗蕃薯糖水,熱辣辣,仲夠晒薑辣,驅寒暖胃,真係好岩我。
---------------------------
每年都為老爸悉心挑選一間餐廳賀生晨,老爸話今年的餐廳是最愛的,其實他年年都話係最愛的!我諗....主要是有我這個最愛的女兒配他 祝,所以樣樣都變成最愛的,哈!
下個月的Semi-Buffet Dinner
題外話:店員介紹下個月的Semi-Buffet Dinner自助區食物有變動,凍海鮮改了每位一客海鮮拼盤,還配   3 pcs Spanish Tapas,定價為星期一至四成人$428+10%,信用咭仲有折,的確好吸引。

店名:Walter Bistro
地址:觀塘巧明街97號智選假日酒店1

沒有留言:

張貼留言