2022年5月22日 星期日

一試愛上

友人對米線情有獨鍾,而我就無乜特別,無話喜不喜歡,所以我不會抗拒陪他吃他的喜愛,今晚就來到這間主力米線的小店。

紅黑白三色配搭,睇落好光鮮
大大張的菜式相片好吸引

整齊企理
紅黑白三色配搭,令小店在這條街巷中挺突出,睇落好光鮮。內裏整齊企理,睇落好似車廂的設計,而牆上大大張的菜式相片好吸引。兩邊泊牆是二人卡座,而中間就是六人長枱,坐位不算多,但出入通道幾闊落。
可任添飯或米線,真係唔會餓住走
選擇不多,但幾有特色
飲品
餐簿也是以紅白色為主,分了五大類,清晰易明,有湯米線/泡飯、拌米線/飯、葱油餅、小食和飲品,選擇不多,但幾有特色。而每點一客主食加$18就可升級至套餐,有小食半例和飲品,可食得更豐富。如果仲唔夠飽的話,仲可任添飯或米線,真係唔會餓住走,哈!

***********************
辣椒炒肉拌米線大大碗,面頭放滿食材

吃前拌勻,米線沾上不少辣椒籽

香辣惹味
選了一客辣椒炒肉拌米線 Rice Noodles with Stir-fried Hot Pepper and Pork Belly ($58),面頭放滿腩肉、青辣椒、炸鷹咀豆和蔥花,大大碗。吃前先拌勻,米線白滑,沾上不少辣椒籽,香辣惹味,連埋青椒仔一齊吃,辣度進一步提升,正!腩肉肥瘦相間,炒得香口,食落唔覺肥,但我更喜歡是炸鷹角豆,脆卜卜,好香口!
***********************
酸菜脆鯇魚湯米線越喝越火辣
還有我倆都喜歡的酸菜脆鯇魚湯米線 Crispy Grass Carp Noodles with Pickled Mustard Green Broth($58)。舀起一看,內有不少酸菜、青紅辣椒等香辣配料,而湯亦泛了一些辣油,看來辣度不弱。馬上試呷一口,熱辣辣,味道沒有預期中那麼酸,只是微酸,辣度真的不弱,辣中帶點酸,仲越喝越火辣,亦越喝越滋味。
脆肉鯇爽口鮮味

湯連米線同吃,最滋味!
米線同樣又白又滑,因掛湯力不強,故我較喜愛舀一羹湯連米線同吃,最滋味!魚肉的份量不少,選用脆肉鯇,爽口鮮味,好討我歡喜!

***********************

話梅小番茄心機之作

有話梅味,味道剛好
小食半例就揀了一客話梅小番茄 Sweet and Sour Plum Marinated Cherry Tomato (跟餐),粒粒鮮紅,仲去晒皮,心機之作。入口有些涼涼地,咬下去爆汁,吃到鹹鹹甜甜的話梅味,味道剛好,又無完全蓋了茄味,好吃到我連粒話梅都唔放過,推介!
剁椒皮蛋又香又黏滑,但不火辣
還有一客兩件的剁椒皮蛋 Preserved Eggs with Chopped Pepper (跟餐)。皮蛋面放滿剁椒,還以為好火辣,又唔係喎!皮蛋呈溏心,又香又黏滑,不錯!
***********************
時令蔬菜很新鮮,嫩口無渣
菜不能少,另單點了一客時令蔬菜 Seasonal Vegetables ($18),選用正氣的菜心,好!大大碟,份量好足。每條菜心都很粗壯,灼的時間剛好,保持色澤翠綠,很新鮮,嫩口無渣,味道清新。

***********************
芒果乳酪梳打冰涼透心,酸酸甜甜
友人要了一杯芒果乳酪梳打 Mango Yogurt Soda (跟餐特飲+$4/原價$26),話入口冰涼透心,味道酸酸甜甜,有助降火辣,岩晒!吃埋爆汁的芒果珠,更爽!
辣椒咖啡滲出少少辣,都幾特別
而我就越來越火辣,因為我想試下辣椒咖啡 Chili Coffee (跟餐特飲+$4/原價$28)。熱度十足,先嚐到咖啡香,再有些肉桂味,餘後就滲出少少辣,都幾特別!
-------------------------------
本來對米線無特別的喜愛,但原來它又白又滑,跟不同的配搭都夾,故不到今晚一試愛上。

店名:愛上米線
地址:旺角花園街1號鴻禧大廈地下6號舖

沒有留言:

張貼留言