2023年2月7日 星期二

鑊氣十足 食得滿足

一直都好想男朋友教我騎單車,由年頭講兩第二年頭,今日終於去咗大埔騎,只係騎了45分鐘,已經好累……其實男朋友跟住我走都一樣累,為咗多謝他,就同佢食喜歡嘅嘢。

男人的浪漫,就係大排檔

分內外兩個地方,地方夠大

卡位坐得幾舒服
佢揀咗男人的浪漫,就係大排檔,哈!這間非一般的大排檔,環境整齊企理,分內外兩個地方,地方夠大,裡面仲有卡位,坐得幾舒服㗎,唔係我想像中的大排檔咁! 

選擇好多

選擇好多

選擇好多

選擇好多

選擇好多

選擇好多
選擇好多,有小食、鐵板、燒烤、炸物、小菜、時蔬、炒粉麵飯、燒味、滷水等等…真係唔知點揀,就由男朋友攪掂。

蜜餞鱔球十個讚!

肉厚肥美,爽口鮮嫩
嘩!蜜餞鱔球 $168)賣相和味道好得,心機之作。每件都肉厚肥美,爽口鮮嫩,外層沾滿蜜汁,食落微脆香甜,味道剛剛好,不失魚油香,十個讚!我哋都超級喜歡。

脆皮咕嚕豬頸肉色彩豐富,見到好開胃

外脆內爽,酸酸甜甜
脆皮咕嚕豬頸肉 $88加了菠蘿、三色椒、紫洋蔥等,色彩豐富,見到都好開胃。豬頸肉啖啖肉,有少少肥膏,油潤得來又唔太肥,外脆內爽。醬汁包住全舊豬頸肉,酸酸甜甜,好醒胃!

尖椒爆雙腸勁有鑊氣

洗得好乾淨,又唔算好肥
男朋友最愛的尖椒爆雙腸( $88出場,勁有鑊氣。青辣椒香辣惹味,我最鍾意;男朋友緊係最愛雙腸,有粉腸和豬大腸,兩款都洗得好乾淨,完全無臭味,又唔算好肥,味道辣辣地,佢食到唔停口。

啫啫蝦乾唐生菜煲味道鹹鮮 

唐生菜翠綠爽口
啫啫蝦乾唐生菜煲 $78上枱時發出吱吱聲,鑊氣十足又好夠熱。唐生菜翠綠爽口,加咗不少肉碎和蝦乾,味道鹹鮮,用來送白飯一流!

 

店名:阿三大牌檔

地址:大埔舊墟直街4-20號美新大廈地下B1號舖

沒有留言:

張貼留言