2023年2月7日 星期二

抖一抖好地方

男朋友陪我shopping,雖然我仲未血拼完,但見佢行到無晒力,估佢都要坐低抖下。 

感覺舒適休閒

裝潢簡約

仲有個小小餅櫃

可坐低飲下嘢
見呢間茶飲有幾張二人枱可坐低飲下嘢,岩晒!設有開放式的泡茶區和意大利雪糕區,仲有個小小餅櫃,裝潢簡約,感覺舒適休閒。 

八類飲品
熱花蜜人蔘烏龍真材實料
八類飲品有水墨風、雪糕奶昔、經典奶茶、乳香茗茶、焦糖芝士、冰搖茶、精選純茶和養生茶,我哋要杯熱花蜜人蔘烏龍(
$38,暖笠笠。茶面有幾條幼幼地的蔘,真材實料,含在口中好甘香。茶色澤濃,茶味蔘味都有,仲有花蜜的甜美,甜度剛剛好,滋潤順喉。

今日雪糕口味
意大利雪糕區

雙球意式雪糕有開心果味和雜莓乳酪味

雜莓乳酪味雙重酸,食落好fresh

開心果味味道好香濃
買飲品就可用優惠價追加甜品或雪糕,抵!我哋要杯雙球意式雪糕
($50/追加價),揀了開心果味和雜莓乳酪味。兩款都好香滑,我就較喜歡開心果味,味道好香濃,啖啖都食到果仁香,如果混入一啲開心果碎粒就更吸引;男朋友就鍾意雜莓乳酪味,酸酸甜甜的乳酪再加酸咪咪雜莓粒,雙重酸,食落好fresh,好醒神。

 

店名:茶墨

地址:尖沙咀彌敦道100The ONE 4L411號舖

 

沒有留言:

張貼留言