2023年3月3日 星期五

放肆咁食

當想放肆咁食嘅時候,多數會揀去食自助餐或者放題,今晚就同男朋友去咗觀塘大??喜食放題,大家都留定肚要放肆咁食。 

放肆咁食

卡位好寬敞闊落

地方光猛闊落

地方光猛闊落,一行行卡位和長梳化座,所有卡位都好寬敞闊落,坐得好舒適。自助區和飲品區都集中在一個地方,好方便。

晚巿放題時段收費
QR code落單
我地揀咗晚巿放題特價時段,由
5:30pm-7:30pm時段,成人($258+10%/)可任飲任食2小時。我地先馬上用QR code落單點定一些食品,接着就去自助區,把握時間。

有兩款日本酒

超大的飲品雪櫃

梅酒酒味都幾濃,不錯!
先去自助區拎嘢飲。一排超大的飲品雪櫃,有不同牌子的啤酒、茶、汽水、果汁、紙包飲品等,還有熱茶、清酒和梅酒等,超多選擇,好正! 男朋友要罐果汁酒,我就有杯梅酒,梅味唔算突出,但不太甜,酒味都幾濃,不錯!

盆區

冷盆區

熱食區
最鍾意係豉汁蒸鱔
再去自助區取食物,
熱食有炸物、章魚丸、麻辣小龍蝦、豉汁蒸鱔、糖水和雞湯;冷盆有豬耳、雞腎、沙津菜、泡菜、中華沙律、螺肉、凍青口、凍蝦、卷物等等。我地一口氣拎咗四碟,有清爽新鮮的沙律菜、四款有創意的卷物、雜錦凍盆和豉汁蒸鱔。最鍾意係豉汁蒸鱔,又滑又肥美,仲好入味,我encore了兩三次。凍盆的麻辣雞軟骨夠晒爽脆入味;雞腎亦爽嫩入味,好味!

刺身質素不俗
刺身隨即上枱,點咗三文魚、油甘魚、劍魚腩赤蝦刺身、甜蝦、希靈魚等等,滿滿一盤,好滿足三文魚好肥美,柔軟油潤劍魚腩油潤爽口,好鮮;油甘魚亦很肥美仲幾爽身;大大隻的赤蝦好鮮甜,微爽黏滑;希靈魚就啖啖爽脆,鮮甜美味,這幾款刺身都質素不俗。

火炙壽司油香滿舖
好快又上壽司,揀咗油甘魚腩、和牛肩胛、火炙帝皇蟹棒、火炙三文魚腩 火炙左口裙邊和芥末醬燒赤魚。各款經燒的壽司都油香滿舖,肉質油潤柔軟。最喜歡係火炙左口裙邊和芥末醬燒赤魚,甘香油潤,好正! 燒和牛肩胛都好味,半生熟狀,好嫩滑,又有牛香。 

蟹皇扒豆苗要再來多碗
到點燒物、炸物和一品料理,點咗好多款,有蒲燒鰻魚、碳烤羊鞍、西京燒銀鱈魚、粉絲蒸扇貝、炭燒廣島蠔、燒新鮮菠蘿、燒翠玉瓜、榴槤炸彈、野菌炒虎蝦、蟹皇扒豆苗、鮑汁花膠盛宴等。蟹皇扒豆苗熱辣辣,好翠綠爽嫩,仲有蟹香,要再來多碗。

四款都要encore
燒新鮮菠蘿微暖,香甜多汁,相當新鮮。野菌炒虎蝦都要encore,蝦仁大大隻又爽彈;蒲燒鰻魚腍嫩肥美,沾滿甜甜地的鰻魚汁,不錯 

羊架肉嫩味濃,啖啖肉汁
粉絲蒸扇貝和炭燒廣島蠔都大大隻
羊架
肉厚,燒得焦香 肉嫩味濃,啖啖肉汁,要encore西京燒銀鱈魚好有魚油香,仲好嫩滑,好味到我點了三次;粉絲蒸扇貝和炭燒廣島蠔都大大隻,味道鹹香惹味,不錯!

甜品凍櫃

雪糕冰櫃
兩款品牌的雪糕都好好味
九成飽要食埋甜品
 選擇都唔少好滿足。雪糕冰櫃放滿雪糕杯、甜筒、冰條和雪糕糯米糍 各有不同口味添!而甜品凍櫃就有小蛋糕、慕絲、奶凍、豆腐花等。我地要咗兩杯雪糕、一盒豆腐花、小蛋糕各慕絲各一。兩款品牌的雪糕都好好味,有黑芝麻味和柚子乳酪,味道都好濃。咖啡慕絲就好滑,好香咖啡味,幾好味! 最後,超飽……

 

店名:極尚大瀛喜日本料理 

地址:觀塘觀塘道4141亞太中心5

 

 

沒有留言:

張貼留言