2020年12月18日 星期五

秋冬菜式

抗疫期間大家留在家中會做乜呢? 我就學人地做抗疫廚神,在家不停下廚,今日就整了兩味。大家估唔估到我整乜菜式呢? 提示:秋風起,食…...無錯! 就是食臘味,既暖胃又美味。今次我就用咗奇華鮮肉臘腸和鴨膶腸炮製兩味,如果大家都喜歡食臘味的話,可試整呀!

****************

奇華切肉臘腸真空包裝

內附一份小冊子

寫上簡介和最佳食法

兩款包裝盒上均印有一個浮水印的煲仔中間畫了孖腸設計簡單但很具代表性。以棗紅色盒盛載的奇華切肉臘腸($188/10條裝),一盒五孖,共十條,內附一份小冊子,寫上簡介和最佳食法,但我就有我「煮」意,哈!

紅潤肥大,陣陣肉香

食材吸收臘腸的油香,更添美味

真空包裝的臘腸條條紅潤肥大,瘦肉與肥肉層次分明,色澤鮮明亦能見到肥肉粒,拿上手不會太油膩,還聞到陣陣肉香。我先把它切件,蒸一陣,然後用來炒甜豆、雲耳和洋蔥。沒有下太多油,用返臘腸蒸出來的油同煮,讓食材吸收臘腸的油香,更添美味。
鹹鮮的臘腸帶些酒香, 吃起來不感油膩, 外層的腸衣薄而脆口,而內肉軟硬度適中,好吃!

***********************************

奇華鮮鴨膶腸香氣四溢

條條粗大,色澤亮澤

至於奇華鮮鴨膶腸($110/4條裝)條條更加粗大,色澤深且亮澤,同樣清楚看到肥膏粒跟鴨肝分明。一打開,香氣四溢,不禁垂涎,而摸上手亦不會太油淋淋。

用它來煲飯,非常簡單

打開電飯煲,全屋都香噴噴

今次用它來煲三色飯,非常簡單。先洗好米,然後放入一條鴨膶腸,再豐富一點,加了兩隻雞鎚和冬菇。登登登…..一碗鴨膶腸飯出場啦,一打開電飯煲,全屋都香噴噴,其實未打開蓋都已不時聞到陣陣香氣,好吸引。

鴨膶腸油潤軟腍,酒香馥郁

上碗前把鴨膶腸切件,再加多幾條芥蘭,又靚仔又豐富。鴨膶腸外表亮澤泛油光肉質細緻,夾雜着通透的肥肉,油潤軟腍,酒香馥郁,味道久久留待口中,教人回味。別忘與鴨膶腸一同蒸煮的米飯,由於少 飯,加埋煲耐一點,故做到飯焦添,而且每粒米飯都能吸收到鴨膶腸的油香, 美味得令人忍不住口 “多幾啖。

----------------------------

今次用了奇華鮮肉臘腸和鴨膶腸炮製了這兩款秋冬菜式,唔知大家鐘唔鐘意呢? 我自己就吃到津津有味,哈!

 

店名:奇華餅家

地址:將軍澳貿業路8號新都城中心211029號舖

沒有留言:

張貼留言