2021年8月19日 星期四

斬料加餸

今日打算扮全日乖乖囡,陪兩老喺灣仔飲完茶,還打算陪他們返屯門吃埋晚飯。

店子門面光鮮

掛滿肥美的滷水鵝鴨

多不同種類的滷水食品

來到灣仔街巿,打算買餸下廚,但老爸見到間滷水店就話:我少回家吃飯佢就少斬料加餸。佢嗰樣好似好想食咁……店子門面光鮮,掛滿肥美的滷水鵝鴨,亦擺放了很多不同種類的滷水食品,咁多選擇,老爸睇到流晒口水,哈!

很多選擇

雜誌報導

抵到呢

細閱貼在門口的餐牌,滷水食品有滷水鵝鴨、鵝翼、鵝掌、豬手、鵝腎、豬耳、豬大腸、雞翼、豆腐、雞蛋等等,還有飯類,而原隻雞脾飯連飲品都只是$25,抵到呢….老爸會揀咩呢? 最後要了一隻細滷豬手、半隻滷水鴨、兩件滷水豆腐、四隻滷水雞蛋,一家四口食,好豐富!

滷水汁和酸汁

好豐富!

看着師傅手起刀落,聽着響亮的斬切聲,加埋站在廚窗前聞着那份濃濃的鹹香滷水味,真的不禁垂涎!臨走時,店員還在枱上拿了滷水汁和酸汁各兩包給我。

***************************

半隻滷水鴨好有份量

老爸悉心地把每件逐一放在碟上

每件大小相若,厚度適中

回到家馬上打開盒子,嘩!無諗過半隻滷水鴨 $65/半隻)有咁多,好有份量。師傅刀功了得,每件大小相若,厚度適中。老爸悉心地把每件逐一放在碟上,好開心咁!

鴨脾上的一件相當香嫩

淨肉就啖啖肉

先嚐鴨脾上的一件,肉質相當香嫩,鴨皮下連帶一層薄肥膏,吃起來甘香油潤,但又不會覺得太肥膩,正合我心意。老爸試一件淨肉,肉質雖不及連骨的位置腍嫩,但啖啖肉是他最愛。

酸汁酸咪咪,另一番美味

滷水汁更濃更鹹香

老爸試試蘸上滷水汁,話味道更濃更鹹香;而我就喜歡配酸汁,酸咪咪,吃出另一番美味,喜歡!

****************************

滷水豬手起了主骨再斬件

每件大小相若,厚度適中

老媽唔食鴨,就揀咗隻滷水豬手($54$75/斤)。師傅起了豬手的主骨再斬件,同樣每件大小相若,厚度適中。

相當入味

不算肥膩,完全無邪惡感

滷得相當入味,不用蘸上調味汁每件存有薄薄肉筋,挺有咬口,但絕不嚡口。個人更喜歡少少煙韌的豬手皮,皮肉之間夾着少許油潤甘香的肥膏,不算肥膩,完全無邪惡感,吃得放心。

****************************

滷水雞蛋和 滷水豆腐是我最愛

份量好足

滷水雞蛋滷水香和蛋香兼備

我還揀了兩款最愛,先嚐滷水雞蛋($20/4隻)中等大小,蛋白富彈性,蛋黃則粉綿,烹調入味,滷水香和蛋香兼備。

滷水豆腐豆味香濃

滷水豆腐($20/2件)外皮金黃柔韌,內裏腍嫩,淡淡的滷水味,豆味香濃,正!

----------------------

斬料加餸,吃得開心

難得回家吃飯,又遇到一間美味的滷水店來斬料加餸,兩老吃得開心,我就滿足!

 

店名:潮洲滷

地方:灣仔石水渠街1-13號其發大廈地下8號舗

沒有留言:

張貼留言