2023年4月22日 星期六

悠閒的週末

難得男朋友星期六放假,緊係要玩返日,但可惜….佢捉咗我去做運動。先去將軍澳體育館跑半嗰鐘,再去將軍澳海濱長廊散步,真係好健康呀! 

海濱長廊一帶勁多食肆
上層一間日本店

室內座位

室內座位

消耗完體力,緊係要食返餐好。近海濱長廊一帶勁多食肆,間間都好有feel,我地就揀了上層一間日本店。室內室外都有座位,裏面有卡座、面牆單人座和幾張兩人枱,而我地就揀咗坐室外,望住嗰景食更有feel 

二人套餐

午巿定食

單點
極上刺身五點盛配壽司飯定食好豐富
午巿有一人和二人套餐,亦有單點。我地各自要了份午巿定食,每份定食都配有漬物、沙律、茶碗蒸和湯,都好豐富喎
! 先上極上刺身五點盛配壽司飯定食($138)

漬物酸咪咪,好醒胃

麵豉湯味道剛好

沙律簡單好味

茶碗蒸非常滑溜
漬物係腐皮大豆菜,味道酸咪咪,好醒胃,我好鍾意! 沙律就好新鮮清爽,仲有清甜的車厘茄,加咗少少甘香的胡麻醬,簡單好味! 茶碗蒸熱辣辣,雖然只有冬菇,用料唔多,但蛋非常滑溜,味道仲好岩。麵豉湯暖笠笠,味道剛好,內有香滑的豆腐和爽滑的昆布,唔錯!

賣相好正,件件都幾厚身
油甘魚柔軟鮮美
劍魚腩更肥美
極上刺身五點盛配壽司飯定食($138)賣相好正,分別有油甘魚、刺身帶子、鏗魚、劍魚腩和三文魚,仲配了一大碗壽司飯,啲飯粒粒圓潤,好有口感,估計是日本珍珠米,仲加咗壽司醋,好食! 五點刺身件件都幾厚身,我就最喜歡油甘魚,啖啖魚油香,柔軟鮮美劍魚腩就更肥美,充滿油光鮮味油潤,柔軟微爽,正! 刺身帶子就好柔軟黏滑,味道鮮甜。 

壽喜燒牛肉烏冬定食熱度十足,份量都十足
牛肉連住少少油脂和筋,好有咬口
烏冬滑嘟嘟又彈牙
再嚟一份壽喜燒牛肉烏冬定食
($118),熱度十足,份量都十足,正! 每片牛肉都幾嫩,仲連住少少油脂和筋,好有咬口,係我最喜歡。烏冬滑嘟嘟又彈牙,跟甜甜地的壽喜燒湯,再加埋啲爽口的日本菇和昆布大羹食就更美味。 

柑桔蜜好滋潤順喉
飲品都幾多選擇,加錢要了兩杯熱柑桔蜜(+$10),入口暖笠笠,味道酸酸甜甜,好滋潤順喉,唔錯

沒有留言:

張貼留言