2023年4月29日 星期六

去咗韓國!?

好耐都無食過韓國菜,今晚心血來潮,就捉咗男朋友同我去食。

去咗韓國!?
 
地方唔算好大,但又坐得幾舒服
餐店裝修都幾韓風,燈光柔和,牆上掛滿韓劇的海報,但我一啲都唔識,因為我無追韓劇癮,反而男朋友識喎!有一排四人卡座,仲有多張兩人枱,地方唔算好大,但又坐得幾舒服。

 

QRcode 落單

選擇好多喎!

選擇好多喎!

選擇好多喎!
雖然以QRcode 落單,但都附有餐簿,適合不同人士所需。選擇好多喎!有甜品、新產品推介、套餐、一人鍋、廚師精選、湯品、鐵板、飯粉麵、小食、野菜、飯卷、兒童餐、飲品等。店員提醒我地有生日優惠,生日月份晚市消費滿 $500就全單85折,仲即送生日甜品同特飲一杯,可惜我地都未到生日,下次啦!

醃蘿蔔和小魚干用來送啤酒一流! 
食韓國菜點可以無前菜,男朋友揀咗醃蘿蔔和小魚干 (各$10,蘿蔔香辣,小魚干就鹹香,用來送啤酒一流!

有新產品推出

爆醬黑豚豬仔骨鍋保持熱辣辣

黑豚豬仔骨份量好多

舊舊都有骨,但都係啖啖肉
有新產品推出,一定要睇下,原來係爆醬黑豚豬仔骨鍋 $108,肉肉肉,男朋友鍾意;骨骨骨,我鍾意,就點一鍋,一邊開住火一邊食,保持熱辣辣最正。三款口味中要了原味蒜爆醬,蒜香味唔係好濃,少少鹹香。黑豚豬仔骨份量好多,雖然舊舊都有骨,但都係啖啖肉,都算幾嫩添。除咗有豬仔骨外,仲有白蘿蔔、紅蘿蔔、紹菜、洋蔥等配料,$108抵! 

鐵板韓式牛肉加粉絲好豐富,亦煮得好入味

粉絲滑嘟嘟
牛骨湯味道清清淡淡,不錯!
仲要了份鐵板韓式牛肉
$72 加粉絲 $12,仲送碗牛骨湯。喳喳聲上枱,勁熱呀!好大碟,滑嘟嘟的粉絲加了好多腍嫩的牛肉、爽口的紅蘿蔔、椰菜、翠肉瓜、雲耳等,好豐富,亦煮得好入味,好食!牛骨湯就有好多爽滑的海帶和菇片,味道清清淡淡,不錯! 

心多多蛋卷有齊三款口味
都幾厚身,又好有蛋香
去日本嘢又好,韓國嘢又好,我都好鍾意叫蛋卷,呢款心多多蛋卷 ($78有齊三款口味,岩晒我!蛋卷都幾厚身,又好有蛋香,上面放了泡菜、紫菜蟹籽和芝士,最鍾意係紫菜蟹粉,口感和味道最豐富,好夾! 

柚子蟹肉沙律勁豐富!好fresh!
柚子蟹肉沙律( $78都好大碗,啲沙律菜好清爽新鮮,仲加埋啲蕃茄粒。面頭舖滿多汁的柚子和鹹鮮的蟹肉,加多半隻熟蛋,勁豐富!再自己淋啲酸咪咪醋汁,好fresh!

熱清潤雪梨蜜清甜滋潤;熱驅寒生薑蜜好暖身
飲品都幾多選擇,男朋友要熱清潤雪梨蜜($18/跟餐),雪梨清甜滋潤;我要熱驅寒生薑蜜($18/跟餐),辛辣得來又甜甜地,好暖身,好飲!

 

店名:韓閣

地址:將軍澳欣景路8號新都城中心21015號舖


沒有留言:

張貼留言