2024年3月13日 星期三

日與夜

男朋友知我最鍾意就係望海,所以今晚他揀了一間對住嗰海和將藍大橋的餐廳同我共聚晚餐。

好好的享受

開放式設計,感覺開揚
沙發座都好闊落,坐得好舒服
日與夜也很美

日與夜也很美
餐廳環境優雅,開放式設計,感覺開揚。每張沙發座都好闊落,坐得好舒服,最開心當然係對住嗰無敵海景,早啲多到見到白雲,坐晚啲就見到閃亮夜景,很美呀
!

菜式選擇好多

菜式選擇好多

菜式選擇好多

菜式選擇好多

菜式選擇好多

菜式選擇好多
菜式選擇都好多,有煎焗炸點、腸粉、蒸點、小食、蔬菜、粉麵飯、甜品糖水等。

玫瑰烏龍茶好順喉

幽香甘香
茶位係$15一位,我哋轉了玫瑰烏龍茶(+$9),啖啖玫瑰花的幽香,烏龍茶味道甘香,好順喉。

鵪鶉蛋松露燒賣味道好夾

鵪鶉蛋半流心,好正
點了幾款點心,先嚟鵪鶉蛋松露燒賣 ($55)包咗全隻鵪鶉蛋在內,好大粒。鵪鶉蛋仲係半流心,好正! 咬一口,蛋香和肉香兼備,仲有黑松露的幽香,味道好夾。

焗叉燒包外酥脆內軟熟

叉燒饀極豐富
接住係焗叉燒包 ($38)圓碌碌,脹卜卜,好靚仔!外酥脆內軟熟,叉燒饀極豐富,味道甜甜地,又有肉香。

韭菜金錢蟹盒加了些蟹肉,更矜貴

夾着滿滿嘅韭菜,好香!
韭菜金錢蟹盒 ($55)外皮脆卜卜,中間夾着滿滿嘅韭菜,好香!再加了些蟹肉,更矜貴!

窩貼蝦多士 香脆可口,唔油淋淋
蝦膠彈牙鮮香

配雜果沙律醬同食,配搭美味
最喜歡係窩貼蝦多士
($88),炸得金黃,香脆可口,唔油淋淋,讚!多士面舖了層彈牙嘅蝦膠,鮮香美味,加啲雜果沙律醬同食,配搭也美味!

福建炒飯大大碟,落足料
全碟鮮香美味
福建炒飯
($148)就最岩男朋友,大大碟,落足料!飯一粒粒,炒得乾身,唔油膩。用料夠矜貴,有帶子、蝦仁、瑤柱、冬菇、蔬菜粒等,全碟鮮香美味,正!

蟹肉大良炒鮮奶高質之作!
非常香滑鮮美
蟹肉大良炒鮮奶
($148)高質之作!用了大量蛋白加入鮮奶和蟹肉同炒,非常香滑鮮美,再配啲金華火腿蓉和蘑菇,添些鹹香和爽口。

 

店名:DHYC Dimsum Restaurant 

地址:將軍澳澳南海岸唐俊街23MONTEREY Place 12A

沒有留言:

張貼留言