2024年3月21日 星期四

賀生晨

好友生日,今晚約了她在一間舒適嘅西餐廳慶祝,大家開開心心暢談了一個晚上。

一間舒適嘅西餐廳
座位舒適
餐廳環境光猛,室內和室外都有座位,座位舒適,卡座相當闊落。
 

晚巿套餐和精選二人套餐
有晚巿套餐和精選二人套餐。晚巿套餐有十三餐,包有是日餐湯、主菜和一杯$32飲品,我地都各自揀了一份開心share

大蒜薯仔湯有薯香有大蒜香
不會太溜滯
是日餐湯係大蒜薯仔湯 ($0/跟餐),既有薯仔香,亦有大蒜香,不會太溜滯。

鮮茄煙肉水牛芝士蝦意大利雲吞配搭美味!
外皮稍稍煙韌,有咬口
我點咗鮮茄煙肉水牛芝士蝦意大利雲吞(
$134,雲吞外皮稍稍煙韌,有咬口,不錯!中間包著蝦蓉,味道鮮香,配上酸香的鮮茄蓉和鹹香的煙肉同吃,加添鹹香酸香,配搭美味!

炭燒BBQ豬仔骨配薯條及沙律美味

肉質腍嫩入味
壽星女要炭燒BBQ豬仔骨配薯條及沙律($208,豬仔骨沾滿甜甜地醬汁,肉質腍嫩入味,肉和骨比例剛好;薯條金黃香脆,又不油膩;沙律菜新鮮清爽,配上胡麻醬,甘香美味。

甜品及飲品
焙茶鮮奶滿有焙茶的甘香

我杯焙茶鮮奶(
+$16)選用脫脂奶,但拉花圖案也很美。聞到陣陣焙茶香,滿有焙茶的甘香,味道不甜,喜歡!

雜莓乳酪酸酸甜甜
朋友鍾意凍飲,要杯雜莓乳酪(+$20),充滿莓香,酸酸甜甜,又fresh又醒神!

朱古力心太軟配雪糕生日快樂呀!

朱古力味濃郁

朱古力醬緩緩地流出,焗得剛好
生日當然要有蛋糕,壽星女揀咗朱古力心太軟配雪糕($58,生日快樂呀!一切開,朱古力醬緩緩地流出,焗得剛好。暖笠笠的蛋糕外微脆內鬆軟,有些濕潤, 朱古力味濃郁,滿意!

 

店名:Plato Cafe & Bistro

地址:觀塘協和街33號裕民坊YM² 3309號舖

沒有留言:

張貼留言