2024年3月18日 星期一

津津有味

男朋友最鍾意食牛,佢今日就帶我去咗間攞晒獎嘅日本餐廳食大山黑牛,好期待!

令人食得津津有味

間了半開放式房,好有私人空間
攞晒獎嘅日本餐廳
環境好優雅,左右兩邊都間了半開放式房,寬敞舒適,好有私人空間,感覺好自在,傾計都傾得暢快啲。
 

五款套餐
午餐有五款套餐選擇,每款都包有前菜、沙律 、茶碗蒸、飯、湯、甜品和咖啡/汽水,相當豐富,我地各自揀喜歡的,再開心share
每套都包有前菜、沙律 、茶碗蒸

前菜合桃魚仔乾甜甜地
沙律清新怡人
今日前菜係合桃魚仔乾,甜甜地,加埋合桃的甘香,好夾!沙律有新鮮爽脆的雜沙律菜、甘荀和青瓜,配上紫蘇沙律汁,清新怡人,夠
fresh!

茶碗蒸非常滑溜
茶碗蒸熱辣辣,非常滑溜,配有冬菇、蝦和日式魚蛋,既鮮味亦有蛋香。 

米飯有飯香
米飯粒粒圓潤,好有飯香,簡簡單單加了些飯素。

麵豉湯味道剛好
麵豉湯暖笠笠,味道剛好,唔會好鹹,內有香滑的豆腐和爽滑的昆布,好喝!

日式A5和牛漢堡扒套餐
煎至兩面焦香,牛味香濃

充滿肉汁,好juicy
日式A5和牛漢堡扒 $228都幾厚身,煎至兩面焦香,牛味香濃,充滿肉汁,好juicy 呀! 
精選A5和牛燒三點燒肉超豐富
精選A5和牛燒三點燒肉好紅潤,好多油花
食法和燒法都無難度呀!
瓦片牛味極濃

西冷連飯食就最岩

肉眼油份最多,油香充滿全口
精選
A5和牛燒三點燒肉($388就要動動手。分別有瓦片、西冷和肉眼,各兩塊,服務員細心講解食法和燒法,無難度呀!三款都好紅潤,好多油花,牛味極濃。瓦片係腳前腿,要先食;跟住就西冷,最後才食肉眼,因為油份最多,油香充滿全口,滋味滿分,連飯食就最岩。

玖瑰湯圓又香又唔太甜

中間是玖瑰糖
今日甜品是玖瑰湯圓,好特別!外皮黏滑,中間是玖瑰糖,又香又唔太甜,好味! 

餐飲有咖啡和汽水
餐飲有咖啡和汽水揀,我要了香濃嘅咖啡,用來配玖瑰湯圓就岩晒!

 

店名:強小亭

地址:銅鑼灣渣甸街66號亨環4

沒有留言:

張貼留言