2024年3月23日 星期六

推介之選

今晚同男朋友撐枱腳,我揀咗間咖啡店,因為我最喜歡還是飲咖啡食西餐。

落地玻璃窗,感覺開揚
柔和燈光,闊落卡座

樓底高,環境舒適自在
落地玻璃窗,見到整間咖啡店裏面嘅裝潢,感覺開揚。柔和燈光,闊落卡座,加埋樓底高,環境舒適自在。
 

晚巿是a la carte
晚巿是a la carte,有前菜、沙律、主菜、甜品和飲品。

Mango Crab Meat Salad味道特別,驚喜!

新鮮清爽
前菜揀了Mango Crab Meat Salad $88,沙律菜新鮮清爽,加入不少蟹肉,味道鮮美,配了甜美嘅芒果肉外,還以香料和芒果汁作為沙律汁,味道特別,驚喜!

Canada Pork Loin Rock一流嘅配搭!
肉質腍嫩,仲keep住肉汁
男朋友喜歡肉肉肉,要了
Canada Pork Loin Rock $168,賣相一流,配搭亦有心思!以煙煙韌韌嘅黑米、烤木瓜和清新嘅沙律菜作為配菜,又特別又好味。豬鞍扒相當厚身,煎得焦香可口,肉質腍嫩,仲keep住肉汁,味道鮮香,優質!所配的醬汁是酸酸甜甜嘅雜莓醬,平衡了豬鞍嘅油膩感,一流嘅配搭!

Grilled Sea Bass賣相好吸引
魚扒伴上魚籽提升鮮味
皮脆肉嫩,啖啖魚油鮮香
我就喜歡魚魚魚,
Grilled Sea Bass $178同樣好吸引,配菜就用了香甜嘅紫薯和南瓜蓉,南瓜蓉好creamy,估唔到配魚咁夾!魚扒香煎的時間掌握得剛好, 皮脆肉嫩,啖啖魚油鮮香,非常美味。最鍾意係伴上魚籽提升鮮味,鹹鮮美味,優質! 

Forbidden Lover酸酸甜甜, 吃落唔甜膩

蛋糕挺身香滑
甜品唔可以少,Forbidden Lover$68擺放得好靚。百利甜酒芝士蛋糕挺身香滑,伴着雜莓醬同吃,酸酸甜甜, 吃落唔甜膩,還有好有橙香嘅雪糕,又香又滑。如果蛋糕嘅百利甜酒味重多一些就更好。

Hot Honey Lime消滯解膩,滋潤順喉
男朋友嘅Hot Honey Lime ($48/10oz) 熱度十足,酸酸甜甜,消滯解膩,滋潤順喉,好飲!

Hot Oat Milk Mocha味道平均
我就要杯Hot Mocha ($52/10oz) $10Oat Milk,拉花圖案一樣咁清晰,靚!嚐到咖啡和可可嘅甘苦,兩者味道平均,也互相融合,非常滿意。



店名:The Hunt Coffee & Roastery 

地址:觀塘鴻圖道75KOHO地下AB號舖

 

沒有留言:

張貼留言