2024年3月3日 星期日

第一位保暖飲品係乜?

今日天氣突然急降9度,最怕凍嘅我在街頭震騰騰,就係呢嗰時候見到間可可專門店,真係要快啲返杯暖暖身。

一身紅色,夠搶眼!

還有朱古力出售

主打可可或朱古力飲品

外賣小店
店子是間外賣小店,一身紅色,夠搶眼!主打可可或朱古力飲品,還有朱古力出售。飲品分三類,有Pure Cocoa no sugarDark ChocolateSpecialty Chocolate,而奶就有四款,有全脂奶、燕麥奶、杏仁奶和椰子奶。

70%薰衣草朱古力兩者都好夾,好有驚喜!
揀咗少見嘅70%薰衣草朱古力($68,口感好幼滑,完全無泡。面頭有可可豆仔logo,好可愛!飲落去有薰衣草嘅香氣,都有朱古力香,味道唔太甜,兩者都好夾,好有驚喜!

究竟大家知唔知道寒流保暖飲品首位係咩?薑茶?不是喎!參考「香港01」,它只是第三位,而第二位就係紅茶,首位當然就係熱朱古力,所以現在暖返啲啦。

 

店名:唂咕 

地址:灣仔皇后大道東136號地下D號舖

沒有留言:

張貼留言