2017年9月16日 星期六

傳統之美,一齊很美

參加《傳統之美月餅工作坊2017
還記得2015年去奇華大埔餅廠參加了《一起快樂月餅工作坊, 又有得學又有得玩, 仲有得食, 真係好開心, 令我非常難忘.... 事隔兩年, 今年竟有幸再次參加, 但今次就來到灣仔分店, 而主題為《傳統之美月餅工作坊2017》, 雖已有之前的經驗, 但心情同樣好緊張和興奮, 哈!
2017年一系列月餅產品
嘩嘩嘩!大晒冷! 先看看2017年一系列月餅產品。 除保留傳統月餅系列之外,奇華餅家每年也會創出新產品,月餅禮盒的系列越來越多,每款設計都富心思,絕對是送禮和自家吃的好選擇。 
大師傅出馬
接著就要認識兩位非常有經驗的造餅師傅一陣便由他們親自教授
準備好材料
由搓皮至包饀,只是兩三下手勢就完成, 厲害!
應該係大大師傅就真!
第一部份奇華月餅工作坊2017- 傳統雙黃蓮蓉月準備好材料, 大師傅便親自示範傳統的雙黃蓮蓉月,由搓皮至包饀,只是兩三下手勢就整出一個完整無缺,非常靚的月餅,還用上心形模,餅面印上「奇華小師傅」,應該係大大師傅就真!
輪到我披上 "戰衣"
都好靚仔,但....其有師傅幫手先做到,哈!
是時候披上 "戰衣" , 輪到我親自製作焗咗出來都好靚仔,但....其有師傅幫手先做到,哈!一出爐,真係熱辣辣,香噴噴,好想馬上咬一口。
第二位師傅示範三種口味的奶皇月
第二部份奇華月餅工作坊2017- 三式奶皇。輪到第二位師傅出場,他負責示範三種口味的奶皇月,分別是蛋黃、芝士和朱古力。同樣三兩下功夫就整出非常靚仔的迷你奶皇月,更期待出爐的一刻..... 
靠自己整嗰啲就....有少少瑕疵,都收貨啦!
趁出爐馬上品嚐師傅的製成品
朱古力是軟心狀, 美味得很, 真係手忍不住口。
又到我落手,今次只是包饀,唔駛搓皮,但都唔係容易,一邊包一邊裂開,好彩有大師傅救亡,最後都成功,但靠自己整嗰啲就....有少少瑕疵,都收貨啦!真係勁香,就趁出爐馬上品嚐, 但係先品嚐師傅的製成品, 哈! 嘩!美味得很,真係忍住口。
多款自家品牌的小吃和現烤的酥餅,既豐富又美味
第三部分:  品嚐豐富美味的奇華產品除了有即焗即食的奶皇月外,奇華還準備了多款自家品牌的小吃和現烤的酥餅給大家品嚐,真體貼!小吃有很多款式,酥條、馬仔、南瓜酥、鳥結糖、南棗合桃糖、熊貓曲奇等等,已很豐富,仲唔止呀!還有現烤酥餅,款式多多,包括蛋撻、雞批 、蝴蝶酥、老婆餅、雞批和芝麻酥餅,件件烤得金黃鬆香,既豐富又美味,配埋茗茶,正!
親手慢慢製作,感覺零舍不同
第四部分:   我的製成品兩大盒傑作,有新派的三款口味奶皇月和傳統口味雙黃蓮蓉月。親手慢慢製作,整眼睇住出爐,感覺零舍不同。新派和傳統都同樣美, 一齊很美! 好幸福!
華的廣告牌令地鐵站變得很美
感謝奇華餅家再次給我一個難忘的月餅工作坊, 讓我過了一個又愉快又充實的上午。回家路途中, 還看到奇華的廣告牌, 它令銅鑼灣的港鐵站變得很美, 而我手上亦拿很美的奇華月餅, 全日心情都變得美好, 一切很美.....

店名:奇華餅家
地址:灣仔皇后大道東188號地舖

沒有留言:

張貼留言