2017年10月28日 星期六

食得好 扮得靚

對我而言, 「食得好係佔80%, 而「扮得靚」就只僅佔20%, 我願意將大部份時間、金錢和精力都放在食之上, 而不費神於扮靚當中, 故常常被各好友提醒需要執下, 但我卻取耳邊風, 所以今時今日仍是孤身隻影……好友看不過眼, 便先用美食誘惑我, 再乘機捉我去改變形象, 相約我去一間又有得食又可扮靚的咖啡室。
“CafeSalon”即是將CaféSalon集於一身
客人可邊歎咖啡邊等候扮靚
沿樓梯走往上層
便是Salon
咖啡室門口掛上一個 “CafeSalon”大招牌, 即是將CaféSalon集於一身, 提供一站式服務, 下層是Café, 沿樓梯走往上層便是Salon, 客人可邊歎咖啡邊等候扮靚, 真爽!
可愛的小水泡很吸引
一邊是沖調飲品區
設有六小圓
三張二至四人方枱
而我就對食較專注, 所以第一時間在下層Café內找個靚位, 睇下揀乜食, 都話 80%, ! 先被近門口的長木枱所放的可愛小水泡吸引着, 充滿夏日色彩走進內裏, 座位不多, 一邊是沖調飲品區, 另一邊是用餐位置, 設有六小圓和三張二至四人方枱, 而我便都喜歡坐近開放式的門口位置, 感覺較開揚自在。
menu設計簡單而清晰
Chef’s SpecialSlow-Cook Special
SandwichesAll Day Meal
SaladDesserts
Drinks list
飲品比食品的選擇較多
Tea Set
看看menu, 大部分菜式和飲品均附有小相片, 設計簡單而清晰主要分七大類, Chef’s SpecialSlow-Cook SpecialSandwichesAll Day MealSaladDesserts、Drinks和Tea Set, 飲品比食品的選擇較多。
*************************************
無菜不歡的我, 揀了Vegetarian Sandwiches 
Vegetarian Sandwiches  也很豐富
無菜不歡的我, 揀了一份蕃茄TomatoCucumbers菇菌Mushroom芝士Mozzarella 所製作的Vegetarian Sandwiches ($73), 還配上蕃茄雜菜沙律, 也很豐富
拉起半溶的芝士絲很誘人
配搭雖簡單,   但卻簡單而美味
多穀包口感豐富,   亦烤得香脆
先把其揭開看看, 拉起半溶的芝士絲, 很誘人! 還是趁熱快快品嚐, 清新的蕃茄和青、爽菇菌片 鹹香的半溶芝士, 配搭雖簡單, 但卻簡單而美味麵包並非採用普通的麥方包, 而是多穀包, 混入粒粒穀麥, 口感豐富, 最吸引是面層和周邊都烤得香脆, 帶此焦色, 而包身則保持軟熟, 吃落還有一份牛油香, 但並不油膩, !
蕃茄雜菜沙律新鮮清爽
蕃茄雜菜沙律份量不少, 新鮮清爽, 而拌入醋汁的份量合宜, 酸咪咪的味道令人吃得開胃, 又不失沙律菜的清新, 滿意!  
*************************************
改配煙三文魚
Egg Benedicts原來配香脆的多士也很夾
友人就選了一客Egg Benedicts ($98)並改配煙三文魚(+$10), 還要求少荷蘭汁, 話怕太漏滯, …..荷蘭汁是Egg Benedicts的精髓喎! 同樣配有一大堆清新的蕃茄雜菜沙律, 有助中和Egg Benedicts的漏滯感, 相當合適。Egg Benedicts並非配傳統所用的鬆餅, 而是選用麥多士, 但原來配香脆的多士也很夾。
鮮橙色的蛋黃液馬上湧出
蛋黃液滲入煙三文魚和多士中充滿蛋香
蛋白亦保持滑嘟嘟
煙三文魚貨識不俗
輕輕把脹卜卜的水煮蛋切開, 鮮橙色的蛋黃液馬上湧出, 並滲入煙三文魚和多士中, 充滿蛋香, 更添美味! 兩隻水煮蛋同樣煮得剛剛好, 不單止滿載鮮香的蛋黃液, 連蛋白亦保持滑嘟嘟, ! 煙三文魚份量適中, 色澤亮麗, 肉質柔軟, 煙燻鹹香的味道不會太濃, 貨識不俗, 跟多士和蛋同吃, 還拌上鮮香的荷蘭汁, 配搭美味。
-----------------------------------------------------------
其實 食得好 扮得靚兩者同樣重要, 在下層品嚐完美食, 食得好便走上上層整剪個靚髮, 扮得靚才踏出門口, 真方便, 的確是一個不錯的地方。

店名: Zenon Café
地址: 中環威靈頓街86號地舖

沒有留言:

張貼留言