2018年8月10日 星期五

我愛我家


唔知大家有沒有睇〈逆流大叔〉?聽聞故事勵志寫實,贏得不少口碑,今日好友來到星影匯影院睇早場,貪佢夠平,真係師奶仔,哈!話雖睇早,但睇完都接近兩點,是時候醫醫肚。
門面搶眼的素食餐店

寬敞闊落,環境光猛
其實甚少來國際展易中心,原來這裏有條食街,各式各樣的食店都有,我地就看中了這門面搶眼的素食餐店。開放式的門口,寬敞闊落,環境光猛。
下單點菜區
,由客人自取
地方都算幾大,座位不少
,近是下單點菜區入一點放齊餐具、醬汁大水壺和大飯煲,由客人自取。地方都算幾大,設有多張四至六人枱,亦有一排長沙發座,座位不少。
午巿有即叫即炒的粉麵
午巿精選套餐
站在門口所擺放的餐牌,午巿有即叫即炒的粉麵飯午巿精選套餐,而午巿精選套餐可選二餸或三餸,均配有飯、豆漿/老火湯/西湯。先在下單點菜區看看今日有乜餸,可能就過午膳時間,部分餸菜已餘下不多,而是日八餸有麻婆豆腐、炒白菜、酸齋、素肉鬆豆角、葡汁雙蔬、蘿蔔素牛腩、咖哩薯仔豆腐和支竹炆蓮藕
*********************************
老黃瓜什豆粟米湯清澈,味道清甜
有些老黃瓜和紅蘿蔔,不錯!
我倆都點三餸飯配老黃瓜什豆粟米湯 ($45),夾埋一起就有六餸。老黃瓜什豆粟米湯入口微暖,湯身清澈,味道清甜,內仲有些老黃瓜和紅蘿蔔,不錯!
三餸飯要少飯,堅惜食勿浪費
支竹炆蓮藕相當入味
蓮藕粉腍,亦存咬口
葡汁雙蔬略為腍身一點
我揀的三餸支竹炆蓮藕、葡汁雙蔬和咖哩薯仔豆腐,並要少飯,堅惜食勿浪費。支竹炆蓮藕相當入味,蓮藕粉腍,亦存咬口,好味!葡汁雙蔬略為腍身一點,但沾滿醬,味道幾好。
咖哩薯仔豆腐滿有咖哩香
豆腐嫩口
咖哩撈紅米白飯
最喜歡是咖哩薯仔豆腐,滿有咖哩香,用來撈紅米白飯,真係忍不住爬多幾啖飯。薯仔粉綿,豆腐嫩口,兩者都煮得入味。
*********************************
三餸飯幾豐富
酸齋弄得入味,但略為乾韌
素肉鬆豆角最好吃
友人揀的三餸酸齋、素肉鬆豆角和蘿蔔素牛腩。酸咪咪的酸齋弄得好入味,味道不錯,但可惜略為乾韌。素肉鬆豆角最好吃,豆角翠綠,但沾滿醬,味道幾好。
蘿蔔素牛腩烹調入味
素牛腩口感特別,味道都好
蘿蔔素牛腩也不錯,同樣烹調入味,蘿蔔腍身多汁,而素牛腩就口感特別,味道都好。
*********************************
Happy Cow品牌的素雪糕
足足有十六種口味
食埋飯後甜品就滿足。入門時已發現有個雪糕櫃,是出售Happy Cow品牌的素雪糕Egg freeSoy freeGluten freedairy free,正!數數看,嘩!足足有十六種口味,真係令人興奮,揀乜好呢?
雪糕以椰糖和椰子忌廉,故吃落帶有椰香
最終友人選了黑白芝麻味,而我就要了櫻桃杏仁味。由於此素雪糕以椰糖和椰子忌廉,故吃落帶有椰香。
黑白芝麻味 
不算好濃郁
混入不少黑芝麻粒,多份口感
櫻桃杏仁味   
酸甜甜
雜些櫻桃果乾和杏仁粒,口感豐富
黑白芝麻味 Yin Yan Sesame ($33)不算好濃郁,但混入不少黑芝麻粒,多份口感;櫻桃杏仁味    Cherry Almond Fudge ($33)完全沒有藥水味,味酸甜甜,雪糕中夾雜些櫻桃果乾和杏仁粒,口感豐富,不錯!最喜歡是兩者都不會太甜,吃落無咁甜膩。
--------------------------------------
都有一段時間沒有回家吃飯,吃完今餐,令我想起家中的餸菜很想立刻回家,其實我愛我家…今晚食乜餸呢?

店名:愛家素食
地址:九龍灣展貿徑1號國際展貿中心E-Max 221-23號舖

沒有留言:

張貼留言